Izlozes organizētājs un nodrošinātājs, turpmāk tekstā saukts „Operators”:
AS „Balticom” (uzņēmuma reģistrācijas numurs: 40003443452, juridiskā adrese: Straupes iela 5, k. 3, Rīga, LV-1073, Latvija)
Izlozes norises periods:
Izloze norisinās no 21.10.2024.–02.12.2024. (ieskaitot)
Izlozes norises vieta:
Izloze norisināsies visā Latvijas Republikā.
Balvu fonds:
Putekļsūcējs Dreame U10 EAN 6976233670232, 1 gab.
Piedalīšanās noteikumi:
Izlozes dalībnieks, turpmāk tekstā saukts „Dalībnieks” drīkst būt ikviens Latvijas iedzīvotājs, kurš ir vismaz 18 gadus vecs un ir AS “Balticom” esošs klients, kurš ir pieslēdzis Balticom pakalpojumus līdz 07.10.2024. (ieskaitot).
Lai piedalītos Izlozē:
Dalībniekam jāaizpilda AS “Balticom” klientu aptaujas anketa.
Dalībniekam jāiepazīstas ar Izlozes pilnajiem noteikumiem.
Dalībnieks var piedalīties Izlozē 1 (vienu) reizi.
Dalībnieks piekrīt, ka AS „Balticom” apstrādāt dalībnieka mobilā tālruņa numuru, lai nodrošinātu balvas saņemšanu.
Balvas saņemšana:
Laimesta Izloze notiks 2024. gada 10. decembrī plkst. 00:00 līdz 2024. gada 10. decembrī plkst. 23:59, izlozējot 1 (vienu) putekļsūcēju Dreame U10 pēc nejaušības principa.
Izlozes rezultāti tiks publicēti Balticom mājaslapā sadaļā https://balticom.lv/lv/izlozes-noteikumi 2024. gada 11. decembrī.
Balvas ieguvējs tiks informēts personīgi piecu (5) darba dienu laikā pēc izlozes rezultāta publicēšanas, zvanot un/vai nosūtot īsziņu uz līgumā norādīto kontakttālruni.
Balvas Izlozē tiks izlozēti papildu 3 (trīs) rezerves laimētāji, gadījumam, ja ar primāro Izlozes laimētāju nav iespējams sazināties vai primārais Izlozes laimētājs savu balvu neizņem 30 dienu laikā no paziņošanas dienas, tad Balvas rezerves ieguvēji, saņem tiesības, 30 dienu laikā no paziņošanas dienas, uz balvu, rindas secībā, kādā tie tiek izlozēti. Balvas rezerves ieguvēji tiek ierakstīti protokolā, bet netiek paziņoti. Laimētājs savu balvu var saņemt vēršoties AS “Balticom” birojā pēc adreses Straupes iela 5, k-3, Rīga, LV-1073, darba dienās no plkst. 09:00 līdz 18:00, vai uzrakstot e-pastu marketing@balticom.eu.
Balva netiek mainīta pret citām balvām un netiek izmaksāta naudā.
Ja Balvu laimē persona, kurai ir nenokārtotas parādsaistības pret AS “Balticom”, balvu izsniedz tikai pēc šo parādsaistību nokārtošanas AS “Balticom” noteiktajā termiņā.
Ja Balvas ieguvējs atsakās parakstīt ar Balvas saņemšanu saistīto dokumentāciju, un/vai nesedz nenokārtotās parādsaistības pret AS “Balticom” noteiktajā termiņā, un/vai nav sasniedzis 18 (astoņpadsmit) gadu vecumu, Balva netiek izsniegta un tiesības uz Balvu iegūst kāds no rezerves balvu ieguvējiem.
Izlozē nedrīkst piedalīties AS “Balticom” darbinieki un viņu ģimenes locekļi (laulātais, bērns, brālis, māsa, tēvs, māte). Ja šis noteikums netiek ievērots un par kādu no balvu ieguvējiem kļūst persona, kas nav tiesīga piedalīties Izlozē, balva netiek šai personai izsniegta.
Balvas, kuras laimētāji neizņem paliek AS “Balticom” īpašumā.
Pretenzijas un to izskatīšana:
Dalībnieks ir tiesīgs izteikt pretenzijas par izlozes norisi, iesniedzot Operatoram AS „Balticom” birojā Straupes iela 5, k-3, Rīga, LV-1073, Latvija, darba dienās no 09:00-18:00 rakstisku iesniegumu, līdz 2025. gada 11. janvārim. Šī termiņa ievērošanu apliecina pasta zīmogs uz aploksnes.
Pretenzija iesniedzama rakstveidā, tajā norādot sūdzības iesniedzēja vārdu, uzvārdu un kontaktinformāciju, pilnīgu un precīzu iebildumu saturu un pamatojumu.
Visas korekti sastādītās pretenzijas tiks izskatītas un Dalībniekam tiks sniegta atbilde 30 (trīsdesmit) kalendāro dienu laikā no rakstiska iesnieguma saņemšanas dienas. Šī termiņa ievērošanu apliecina pasta zīmogs uz aploksnes.
Papildus noteikumi:
Operators neatbild par:
Dalībnieku iespējamajiem izdevumiem, kas radušies, piedaloties Izlozē.
Sekām, kas radušās nepareizas datu sniegšanas dēļ vai citām Dalībnieka vainas dēļ radušām neprecizitātēm.
Tehniskām problēmām, kuras radušās tehniskās ierīces, no kuras tiek veikta reģistrācija, bojājumu vai interneta traucējumu dēļ.
Trešo personu vai subjektu kļūdām, nolaidību un darbībām, kuru dēļ rodas kavēšanās balvu saņemšanas vai Anketas aizpildīšanas laikā.
Operatora un Dalībnieka tiesības un pienākumi aprakstīti tikai šajos noteikumos, kā arī spēkā esošajos normatīvajos aktos. Visai informācijai par Izlozi, kas atrodama reklāmas materiālos, ir informatīvs raksturs
Dalībnieka piedalīšanās Izlozē nozīmē, ka Dalībnieks piekrīt normām, kas paredzētas šajos noteikumos
Visas preču zīmes un citus elementus šajos materiālos aizsargā vispārīgie nosacījumi Par Preču zīmes un autortiesības intelektuālā īpašuma tiesībām, tie pieder AS „Balticom” un tos nedrīkst izmantot bez rakstiskas AS „Balticom” atļaujas. Neatļauta šādu materiālu izmantošana var būt pretrunā ar AS „Balticom” vai trešo personu tiesībām
Dalībnieks un/vai trešās personas nedrīkst ne pilnībā, ne daļēji pārveidot, kopēt, pavairot, izstādīt, atveidot vai kādā citādā veidā publicēt vai izplatīt AS „Balticom” materiālu
Izlozes norises kārtību Operators ir noteicis šajos noteikumos. Visi Izlozes Operatora lēmumi tas norises laikā ir galīgi un visiem Dalībniekiem saistoši
Operators saglabā tiesības anulēt balvu izlozes rezultātus, ja atklājas, ka tās dalībnieki nav ievērojuši šajos noteikumos atrunātās prasības. Kā arī, operatori saglabā tiesības dzēst dalībnieka reģistrāciju un līdz ar to konkrētā dalībnieka rezultātus, ja atklājas, ka dalībnieks nav ievērojis šajos noteikumos atrunātās prasības
Visus radušos strīdus risina saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu
Operators patur tiesības jebkurā laikā un bez iepriekšēja brīdinājuma veikt izmaiņas Izlozes noteikumos, lai nodrošinātu izlozes drošu un godīgu norisi. Izlozes noteikumu izmaiņas stājas spēkā no to publicēšanas brīža – Izlozes noteikumu sadaļā
Balticom apstrādā Dalībnieka personas datus, balstoties uz šādiem tiesiskajiem pamatiem
Saskaņā ar Klienta aktīvu piekrišanu, kuru Dalībnieks dod izlozē reģistrācijas laikā
Balticom likumīgās (leģitīmās) intereses un Personas datu apstrādes mērķi
Izmantot Dalībnieku datus balvu ieguvēju noteikšanai un to publicēšanai www.balticom.lv, ja Dalībnieks tam atsevišķi piekrita
Balvu izsniegšanai
Komerciālām vajadzībām, ja Dalībnieks tam atsevišķi piekrita
3. Dalībnieku datu apstrādes principi
Dalībnieku dati tiek godīgi un likumīgi apstrādāti
Dalībnieku apstrāde tiek veikta konkrētiem mērķiem un tikai saskaņā ar tiem
Dati ir adekvāti (ne pārmērīgi), atbilstoši un tādā apjomā, kāds nepieciešams datu vākšanai un turpmākai apstrādei
Dati ir precīzi, un, ja tas nepieciešams personas datu apstrādei, pastāvīgi tiek atjaunināti. Dati, kuri ir neprecīzi vai nepilnīgi, tiek izlaboti, papildināti, izdzēsti vai to apstrāde tiek izbeigta
Dati netiek glabāti ilgāk nekā nepieciešams
Dati tiek apstrādāti saskaņā ar Klienta tiesībām
Dati ir drošībā
Dati netiek pārsūtīti uz citām organizācijām, iestādēm bez drošas adekvātas aizsardzības
Dalībnieku dati tiek apstrādāti saskaņā ar Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likumā un citos tiesību aktos noteiktām personas datu apstrādes prasībām
Personas datu kategorijas
Personas datu kategorijas, kuras Balticom lielākoties, bet ne tikai, vāc un apstrādā, ir
Identifikācijas dati, piemēram, vārds, uzvārds, paraksts
Kontaktinformācija, piemēram, adrese, tālruņa numurs, e-pasta adrese
Pakalpojuma pieslēguma adrese
Telefonsarunu audioieraksti
Balticom filiālē veiktie videoieraksti
Personas datu glabāšanā
Izlozes izpildei nepieciešamos personas datus Balticom uzglabā visā izlozes laikā kā arī pēc Izlozes noslēguma saglabāti Izlozes rīkotāju datu bāzēs tik ilgi, cik tas nepieciešams saskaņā ar piemērojamiem normatīviem aktiem
Glabāšanas periods var būt pamatots Balticom leģitīmajām interesēm vai piemērojamajiem normatīvajiem aktiem (piemēram, likumiem par grāmatvedību, par elektronisko sakaru pakalpojumiem, noilgumu, civiltiesībām u.tml.)
Dati tiks pilnībā dzēsti, iestājoties normatīvajos aktos noteiktajam termiņam attiecībā uz prasībām, kas izvirzītas grāmatvedību regulējošajos normatīvajos aktos, vai prasījuma tiesību noilgumam
Personas datu aizsardzība
Balticom, apstrādājot personas datus, izmanto drošus organizatoriskus un tehniskus pasākumus, kas pienācīgi aizsargā šos datus pret nejaušu vai nelikumīgu iznīcināšanu, pārveidošanu, atklāšanu un pret visām citām nelikumīgām darbībām. Sabiedrībai nodotā informācija tiek glabāta drošos serveros
Balticom norāda, ka nododamie dati tiek pārraidīti ar elektronisko saziņas līdzekļu starpniecību, izmantojot elektronisko sakaru pakalpojumu sniedzēju pārvaldāmos saziņas tīklus, tāpēc Balticom nevar garantēt un nav atbildīga par datu drošību un aizsardzību, tos pārraidot šādā veidā
Personas datu saņēmēji
Dalībnieka dati tiek nodoti citiem saņēmējiem, piemēram:
Institūcijām, piemēram, tiesībsargājošajām iestādēm, nodokļu pārvaldes, uzraudzības iestādēm un finanšu izmeklēšanas iestādēm
Citām personām, kuras ir saistītas ar Balticom pakalpojumu sniegšanu, t.sk. arhivēšanas, pasta un e-pasta pakalpojumu sniedzējiem
Dalībnieka tiesības
Dalībniekam ir visas Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likumā un citos tiesību aktos nostiprinātās tiesības, ieskaitot tiesības:
Būt informētam par savu personas datu apstrādi
Iepazīties ar saviem personas datiem un to, kā tie tiek apstrādāti
Saņemt informāciju par to, no kādiem avotiem un kādi personas dati ir savākti un kādos nolūkos tie tiek apstrādāti
Saņemt informāciju par to, kādiem datu saņēmējiem personas dati tiek sniegti un/vai tikuši sniegti
Pieprasīt izlabot vai iznīcināt savus personas datus, vai apturēt savu personas datu apstrādes darbības, izņemot glabāšanu, ja tiek konstatēts, ka dati tiek apstrādāti, pārkāpjot tiesību aktus
Nepiekrist savu personas datu apstrādei
Komerciāli paziņojumi
Saziņu par komerciāliem paziņojumiem par Balticom un/vai trešo pušu pakalpojumiem un citiem ar tiešu nolīgto pakalpojumu nodrošināšanu nesaistītiem paziņojumiem Balticom veic saskaņā ar ārējos normatīvajos aktos noteikto vai saskaņā ar Dalībnieka atsevišķo aktīvu piekrišanu
Komerciālo paziņojumu veidi:
Jaunumi IT nozares tendencē
Īpašie individuālie paziņojumi
Interesantas akcijas
Lojalitātes programmas piedāvājumi
Atlaižu iespējas
Loterijas un izlozes piedāvājumi
Ielūgumi/aicinājumi uz Balticom un/vai trešo pušu organizētājiem pasākumiem
Saziņu, tajā skaitā, par komerciāliem paziņojumiem, Balticom var veikt arī, izmantojot automātiskas zvanīšanas iekārtas
Dalībnieka dotā piekrišana komerciālu paziņojumu saņemšanai ir spēkā līdz tās atsaukumam (arī pēc pakalpojumu līguma beigām). Klients jebkurā laikā var atteikties no turpmākas komerciālo paziņojumu saņemšanas kādā no šādiem veidiem:
Klātienē Balticom birojā (Straupes iela 5/k-3, Rīga, LV – 1073)
Izmantojot komerciālajā paziņojumā paredzēto automatizēto iespēju atteikties no turpmāku paziņojumu saņemšanas, noklikšķinot uz atteikšanās norādes attiecīgā komerciālā paziņojuma (e-pasta) beigās
Balticom pārtrauc komerciālo paziņojumu sūtīšanu, tiklīdz tiek apstrādāts Klienta pieprasījums. Pieprasījuma apstrāde ir atkarīga no tehnoloģiskām iespējām, kas var būt līdz divām diennaktīm
Jaunumu izsūtīšanai un analizēšanai Balticom izmanto drošu programmnodrošinājumu. Apliecinām, ka citām personām Jūsu dati netiks nodoti.
Pārējie noteikumi
Privātuma Politikas spēkā esamība un grozījumi
Privātuma Politika Klientiem ir pieejama Balticom mājas lapā: www.balticom.lv vai Balticom birojā Straupes iela 5/k3, Rīgā, darba dienās no plkst. 09:00 līdz18:00.
Balticom ir tiesīgs jebkurā brīdī vienpusēji grozīt Privātuma politiku saskaņā ar piemērojamajiem normatīvajiem aktiem, paziņojot Klientam par attiecīgajiem grozījumiem Balticom filiālēs, Balticom mājaslapā, pa pastu, e-pastā vai citā veidā, piemēram, plašsaziņas līdzekļos, ne vēlāk kā vienu mēnesi pirms grozījumu stāšanās spēkā